Thursday, November 17, 2005

手信

老板和业务经理刚从美国公干回来,老板带给我的手信竟然是马航的Toiletry Set!! 我好失望啊!他竟然送我这个东西!! 通常他会给我一些手信如果他有出国的话, 我曾经拿过的东西如:巧克力,锁匙圈,笔,冰箱磁铁, 种种吃的零食等等。。 哎呀老板老板,你真的以为我会稀罕这种东西吗?你不送我东西的话,我还不那麽生气,送了这反而让我气的说不出话啦! 那,有相片为证呢。。

结果,这包包我送给了扫地的印度婆!她多麽高兴呢! 反而业务经理送我漂亮的冰箱磁铁!

7 comments:

Egghead said...

你应该谢天谢地他不是给你一些用过的避孕套lor...哈哈哈哈!
可能下次吧:P

Lazymama said...

not bad mah the toiletery set! :P

Jess said...

不会吧!我的天呀!

jazzmint said...

eh what you wrote huh...i can only see ??? and dunno how to read mandarin words oso ler :P...I guess the Las Vegas magnet is from macao ah?

Jess said...

jeff:
this is not what I expected mah! that's y so upset..

jazz:
hehe..later I tell u thru msn ha..

Tracy said...

Huh? I know a little of the Chinese but I gathered u got the toiletery set and the magnet from ur boss as souvenirs, rite? No doubt the toiletery set's cute but toiletery set wor ... *scratching head* Like dat oso can ar? Aiyo, why is ur boss such a 'ku hon chung' leh?

ZMM said...

so cheapskate your boss. *roll eyes*.. but still thoughtful, never just give you 2 bunches of bananas. :P